ÚTIKRITIKA.HU / Időjárás hónaponként

Időjárás hónaponként

Ennek az aloldalnak a szerkesztése folyamatban van. Kérünk némi türelmet. Ha időközben valakinek valamelyik hónapra eső utazásához kell időjárási információ, akkor kérjen kommentben vagy az utikritika@utikritika.hu e-mail címen és órákon belül választ kap.

Mauritius időjárása januárban

A január nagyon csapadékos.

Mauritius időjárása februárban

,, A Carlos-ciklon: lA tv-t bekapcsolva nagyon nem tetszett amit láttam... ciklonról beszélt, és fél óránként bemondta, mutatta. Persze nem értem :(
Aztán emlékeztem, hogy olvastam valahol, hogy van egy weboldal, ami direkt erre van:
metservice.intnet.mu
Ezen olvasom, délután 16 óra óta II. fokozatú ciklon riasztás van érvényben. A Carlos ciklon erre tart, dél felé és valószínűleg 275 km-re van Mauritius északi partjaitól.
Frissítés legközelebb 22.15-kor....
Na azt is megvártam, mert egy rosszullét van azóta rajtam.... :(
Ez azt írja 270 km-re megközelített Mauritius északi partjaitól, dél, délkeleti a mozgása...
További frissítésig 4.15-kor hajnalban lesz újabb hír.
A gyomrom a torkomban, vagy a számban. Olyan sírhatnékom van, hogy nagyon :(
Félek.
Tudtam, hogy ez az időszak itt ciklonszezon az Indiai-óceán téŕségében, csak reménykedtem a jóban. Azt mikor megvettem a repjegye,t-gondolhattam volna, hogy februárba ne nyúljon bele ez a nyaralás. De ugye nem bírtam magammal és nem volt elég a nap...;(
Pedig van kedves ismerősöm aki átélte ezt, -remélhetőleg az övék hatalmas volt ehhez képest -illetve ez nem lesz más csak max hevesebb eső :(
Ugye Andi? :) egész nyaralás alatt ez járt a fejemben, pedig nem volt szó eddig és remek időt fogtunk ki tényleg ;)
Màr hajnali 1 van, nem tudok aludni. Tiszta ideg vagyok.

Alig aludtam valamit az éjjel.
Fél 2-kor még fent voltam, 4-re meg fel is akartam ébredni, hogy minél előbb lássam a következő figyelmeztetést a ciklonról.
Háromnegyed ötkor ki is nyitottam a szemem :)
Aztán megkerestem az oldalt..
6 óra alatt 230-kmre közelítette meg Mauritiust...hm 6 óra alatt 40 km-el jött közelebb.
Továbbra is a II-es fokozat van érvényben, remélem.nem is vált rosszabbra.
És még azt írták, hogy ilyen intenzitással veszélyt jelent továbbra is.
Hm...nagyon bízom abban, hogy épségben eljutunk a reptérre és hogy a repülő is épségben érkezik Madagaszkárról és időben felszáll majd hazafelé.
Juj de szeretnék már otthon lenni. Olyan gyomorgörcsöm van, hogy el sem tudom mondani.
Persze visszaaludni nem tudtam, pedig épp jó lenne ma észnél lenni. Vagy talán jobb lett volna tudatlannak maradni? A szomszédoknak reggel.mondtam -gondoltam ne csak én idegeskedjek :) csak néztek :(
Reggeliztünk-én alig valamit- aztán újralogisztikáztuk a bőröndöket. Legyen nálunk váltás ruha...meg gyógyszer is. Meg a töltők is kéznél legyenek.
Aztán 7 óra után nem sokkal kivilágosodott. Kinyitottam az ajtót, hogy megnézzem milyen idő van, de olyan vihar előtti csend bolt és nagyon meleg. Kb 27 fok kora reggel, napsütés nélkül. A levelek sem rezdültek... amúgy éjjel sem és semmi nem is esett....
Aztán 9 óra magasságában jött egy hatalmas fuvallat, bevágta a kitámasztott ajtót és leszakadt az ég is. Azóta esik, nagyon. Ömlik. Meg viharos a szél és ez a nagyobb baj. Várunk. (2017, február eleje)" forrás