Lényeg
A Marhaba Club egy háromcsillagos szálloda, amely elsősorban középkategóriás nyaralóknak szól, és fő vonzereje a tengerpart közelsége. Aki ide foglal, többnyire nem luxust keres, hanem egy egyszerű, de megfizethető üdülést. A szálloda adottságai alapvetően megfelelnek a kategóriájának, de a részletekben sok hiányosság tapasztalható. A vendégek gyakran kiemelik, hogy az elhelyezkedés jó, de az épület már érezhetően elhasználódott. A szobák felszereltsége, a szolgáltatások minősége és a tisztaság inkább az átlagos szintet tükrözik. Összességében a Marhaba Club választása inkább kompromisszum, ahol az ár-érték arány sokszor többet nyom a latban, mint a kényelem.
Hol
A hotel Sousse központjától nincs messze, így a nyaralók könnyen elérhetik a város nevezetességeit és éttermeit. A közvetlen tengerparti fekvés mindenképpen előny, hiszen pár lépéssel a strandon lehet az ember. A környék azonban forgalmas, és aki nyugalmat keres, annak zavaró lehet a zaj. Az üzletek és bazárok közelsége miatt kényelmes a bevásárlás, de az árusok sokszor túl tolakodóak. A városnézés és az esti programok miatt a helyszín mégis előnyösnek mondható. Az elhelyezkedés tehát inkább aktívabb vendégeknek kedvez, akik nem bánják a nyüzsgést.
A strand
A szállodához tartozó strand széles, homokos és könnyen megközelíthető, ami a hotel egyik legnagyobb vonzereje. A napágyak és napernyők elméletileg biztosítva vannak, de a gyakorlatban gyakran kevésnek bizonyulnak, főleg főszezonban. A strand tisztasága változó: a homok szép, de a parton előfordulnak hulladékok és hínárfoltok. A vízminőség általában megfelelő, ám a medúzák időszakosan problémát jelenthetnek. A strandhangulat sokszor zajos a motorcsónakok és vízi sportok miatt, ami nem mindenki számára pihentető. Aki egyszerű tengeri fürdőzésre vágyik, itt megtalálja, de a nyugalmas tengerparti élmény nem mindig adott.
Milyen?
A hotel összképe kissé vegyes: a főépület régi, a közös terek felújításra szorulnának. A kert viszont rendezett, zöld és kellemes környezetet biztosít a pihenéshez. A medence mérete elfogadható, de főszezonban túlzsúfolttá válik, a víz tisztasága pedig nem mindig hibátlan. A szálloda hangulata inkább családias, sok a gyermekes vendég, de a színvonal inkább az egyszerűbb igényeket szolgálja ki. A nyaralók gyakran érzik úgy, hogy a háromcsillagos besorolás valójában még kevesebbnek hat. Az élményt sokaknál az ár kompenzálja: olcsóbban kapnak egy működőképes, de nem túl kényelmes szállodát.
A szobák
A szobák egyszerűen berendezettek, de erősen vegyes állapotban vannak. Vannak, akik elfogadható tisztaságról számolnak be, mások viszont hiányos takarítást tapasztaltak. A bútorzat régi, a matracok sokszor kényelmetlenek, és a fürdőszobák is elhasználódottak. A légkondicionáló működése gyakran problémás, ami a nyári hőségben komoly kényelmetlenséget okoz. A kilátás szobától függően lehet szép tengerre néző, de sok esetben a kertre vagy az utcára korlátozódik. A szobák tehát nem a hotel erősségei, inkább csak a legszükségesebbeket nyújtják.
Szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai alapvetőek, de a minőségük erősen ingadozik. A recepció személyzete többnyire kedves, de nem mindig hatékony, és a problémák megoldása gyakran időbe telik. A medencék és a wellness részleg kínálata szerény, a sportolási lehetőségek inkább formálisak, mint élvezetesek. A szervezett animációs programok a családos vendégeknek kedveznek, de sokan túl hangosnak és gyerekesnek tartják. Az internetelérés gyenge pont: lassú, szakaszos, és nem mindenhol elérhető. Összességében a szolgáltatások csak részben felelnek meg a mai utazók elvárásainak.
Ellátás
Az étkezések választéka inkább alapnak mondható, mintsem változatosnak. A reggeli egyszerű, és sok vendég szerint unalmassá válik néhány nap után. Az ebéd és vacsora kínálata bővebb, de gyakran ismétlődnek az ételek, és a minőség erősen hullámzó. Aki szereti a helyi ízeket, találhat tunéziai fogásokat, de sok fogás inkább az európai vendégeket próbálja kiszolgálni. A desszertek és gyümölcsök sokszor mentik a helyzetet, de az italválaszték szűkös, és az all inclusive rendszer nem mindig zökkenőmentes. Aki nem túl igényes, az nem marad éhes, de gasztronómiai élményt itt nem fog kapni.
2025. 8.15.
* az e-mail címed nem jelenik meg az oldalon
© Utikritika.hu. 2012.
Amerikai Egyesült Államok | Amszterdam | Argentína | Ausztrália | Ausztria | Bahama-szigetek | Balatonszéplak-felső | Bali | Barcelona | Berlin | Ciprus | Dominikai Köztársaság | Dubai | Egyiptom | Franciaország | Görögország | Hajóutak | Horvátország | Hongkong | India | Isztambul | Kanada | Kanári-szigetek | Kuba | Kvarner-öböl | London | Madrid | Malajzia | Maldív-szigetek | Mallorca | Mauritius | Málta | Mexikó | Nagy-Britannia | Németország | New York | Olaszország | Párizs | Portugália | Róma | Seychelle-szigetek | Sharm el-Sheik | Skócia | Spanyolország | Sri Lanka | Szingapúr | Thaiföld | Törökország | Toszkána | Tunézia | Vietnam | Zöld-foki Köztársaság
Orsi+Peti, 2018. 11. 09. 12:20
A szobák koszosak, dohosak. Az ágynemű gusztustalan. Az ételválaszték minden nap ugyan az, csak oroszok vannak, akik a Tajgán érzik magukat, mindenkin átgázolvava. Az éjszakai alvás esélytelen, a bulik 3-ig tartanak legalább. A személyzet pofátlan! A tengerpart viszont csodálatos! Semmi szemét és az árusokat is távol tartják biztonsági őrök a napozóktól.