Lényeg
A Club Diana Rimel Djerba egy négycsillagos szálloda, amely az ár-érték arányban nyújt megfelelő szolgáltatásokat, bár komolyabb hiányosságokkal. Elsősorban olyan utazóknak ajánlott, akik az olasz, francia vagy arab nyelvet beszélik, mivel az angol nyelvű kommunikáció komoly problémát jelent. A hotel legnagyobb előnye a látványos, várkastély-szerű építészet és a kiváló animációs csapat, míg fő hátrányai között szerepel a nyelvi korlát, a tisztasági problémák és az olasz vendégek előnyben részesítése. Azoknak való, akik nem várnak el magasabb színvonalú szolgáltatásokat, és elsősorban a szórakozás és a medence élvezete érdekli őket.
Hol
A szálloda a Djerba-Zarzis nemzetközi repülőtértől körülbelül 35-37 perc autóútra található Midoun turistaövezetében. A közvetlen környék tipikus hotelövezet, kevés érdekességgel a közelben. A Krokodilfarm mindössze 1 kilométerre van, amely 10 perc alatt bejárható gyalogosan, míg a Lalla Hadria Múzeum és a Djerba Explore Park körülbelül 10 perces autóútra található. Houmt Souk fővárosig körülbelül 20-25 perces utazással lehet eljutni taxival. A szálloda elszigetelt helyen fekszik, ami azt jelenti, hogy a vendégek nagyrészt a hotel szolgáltatásaira vannak utalva.
A strand
A strand közvetlenül a hoteltől elérhető, széles, fehér homokos partszakasszal rendelkezik, bár gyakori probléma a tengeri moszatok nagy mennyisége. A víz tisztasága időjárásfüggő, de gyakran hullámzó és kövekkel teli, ami megnehezíti a fürdést. A tengermoszat-probléma különösen zavaró lehet, mivel akár 300 méteres sávban, 1 méter magasságig is felhalmozhajt. A szálloda próbálja eltakarítani a moszatokat, de gyakran csak egy helyre gyűjtik össze, ahonnan a hullámok visszamossák. A napágyak és napernyők ingyenesen állnak rendelkezésre, de a strand használhatóságát jelentősen rontja a kövekkel teli víz és a tengeri növényzet.
Milyen?
A hotel építészete impozáns, várkastély-szerű észak-afrikai stílusban készült, ami első látásra lenyűgöző. A komplexum 2006-ban renovált, és tematikus kialakítása valóban mesekönyv-szerű hangulatot teremt. A kert szépen gondozott, kiterjedt területen helyezkedik el. A medence gyönyörű, kanyargós formájú és a hotel fő vonzereje, tiszta és meleg vízzel. A vendégkör túlnyomórészt olasz, német és francia turistákból áll, ami nyelvi problémákat okozhat a más nemzetiségű vendégeknek. Az olasz vendégek egyes esetekben előnyben részesülnek, fenntartott asztalokkal és különleges szolgáltatásokkal.
A szobák
A szobák tágas kialakításúak, de egyszerű berendezéssel rendelkeznek. A pozitívumok között szerepel a működő légkondicionálás, a napi szobatakarítás és a tiszta fürdőszobák. Azonban komoly negatívumok is vannak: sok szoba nem rendelkezik erkéllyel vagy terasszal, a világítás gyenge olvasáshoz, és az ágyak gyakran két összetolt egyszemélyes ágy. A bútorok elöregedtek, a fürdőszobák kicsik, és a lakosztályok sötétek. Az erkélyesek vagy teraszosok kellemesek, de gyakran hangyákkal és macskákkal lehet találkozni. A széfhasználat külön díjas, minibar nincs a szobákban.
Szolgáltatások
A személyzet angoltudása rendkívül korlátozott, ami komoly kommunikációs nehézségeket okoz a nem francia, olasz vagy arab nyelvű vendégeknek. Az animációs csapat azonban kiváló munkát végez, professzionális és energikus programokkal. A recepción franciául vagy olaszul érdemes kommunikálni, mivel angolul gyakran nem hajlandók beszélni. Az éttermi és bári személyzet borravalót követően sokkal szolgálatkészebb. A fitness és sportlétesítmények alapszinten működnek, bár teniszpálya és különböző sportpályák rendelkezésre állnak. A szolgáltatások minősége vegyes, de a személyzet általában igyekszik segíteni.
Ellátás
Az all-inclusive ellátás átlagos színvonalú, bár az étel minősége és változatossága korlátozott. A főétterem zsúfolt, és gyakori probléma a piszkos evőeszközök és tányérok használata, amelyeket minden alkalommal ellenőrizni kell. Az ételválaszték ismétlődő és unalmas, bár pizza és tésztabüfé egész nap elérhető. A hagyományos tunéziai ételek nem különösebben sikeresek, és az italok minősége is kérdéses, gyakran mesterséges szirupokkal kevert alkoholos italokkal. A friss narancsléért külön díjat kell fizetni. Az étterem személyzete lassú az asztalok újrarendezésében, gyakran hiányzik a só és a bors az asztalokról.
2025. 8.2.
* az e-mail címed nem jelenik meg az oldalon
© Utikritika.hu. 2012.
Amerikai Egyesült Államok | Amszterdam | Argentína | Ausztrália | Ausztria | Bahama-szigetek | Balatonszéplak-felső | Bali | Barcelona | Berlin | Ciprus | Dominikai Köztársaság | Dubai | Egyiptom | Franciaország | Görögország | Hajóutak | Horvátország | Hongkong | India | Isztambul | Kanada | Kanári-szigetek | Kuba | Kvarner-öböl | London | Madrid | Malajzia | Maldív-szigetek | Mallorca | Mauritius | Málta | Mexikó | Nagy-Britannia | Németország | New York | Olaszország | Párizs | Portugália | Róma | Seychelle-szigetek | Sharm el-Sheik | Skócia | Spanyolország | Sri Lanka | Szingapúr | Thaiföld | Törökország | Toszkána | Tunézia | Vietnam | Zöld-foki Köztársaság
Judit, 2014. 09. 17. 08:35
2014 augusztus 21-szeptember 4-ig voltunk a Rimel Hotelben.
Csodálatos szálloda minden szempontból. A szobánk most volt felújítva, LCD Tv a fürdő szobát bárki elfogadná otthon is.
Az étteremben nem volt zsúfoltság, mindig volt napágy a medence mellet is és tenger parton is, pedig 100%-ig tele volt a szálloda.Minden nap cserélték a törülközőt és takarítottak.
A tengerpart köves, kavicsos, sziklás, de pár száz méterrel jobbra-balra már nem.
Az étel egyhangú és félig főtt, a hús és a krumpli is. A grillezett húsok félig nyersek, meg vannak égve.
Sajnos a magyaroknak végig hasmenésük volt. Talán több fügepálinkát kellett volna inni.