ÚTIKRITIKA.HU / Programokról

Programokról

2022: Zante Water Village, aquaparkban voltunk. A belépő 20 Euró/fő, de ha szervezett, buszos útra fizetsz be akkor 25 Euró/fő. Mi utóbbival mentünk. Először saját szervezésben akartunk elmenni, hogy bérlünk kocsit végig, de sajnos a bérlési árak az egekben vannak. 🙁 A park 4 éves korig ingyenes (nem kérik el a gyereknek semmilyen papírját, szóval egy kicsit lehet csalni 😃)

------------------

2022: Lefoglaltuk a hajó bérlést Keri-ben, Captain"s Motorboat rentals-nál. 100 Euró volt 4 órára, üzemanyaggal együtt. Laganasban 3 órára 140, vagy éppen 180 Eurót akartak kérni minderre. Szóval megéri elmenni Keri-be a kikötőbe. Ezután elmentünk a Dafni beach-hez. Húú ide nagyon rizikós út vezet. Azt hittük nem lesznek itt sokan, mert ilyen utat nem sokan kockáztatnak meg. De mikor odaértünk, alig találtunk parkolót. Itt több hal van, vittünk be nekik kenyeret és akkor körénk gyűltek. Lehet snorkelezni, csak sajnos nincs mit nézni. Vannak halak, kövek és homok...

---------------------------

2022: Délelőtt megnéztük fentről a Myzithres-t. Ez fentről csodálatos. A parkolóból kb. 700 métert kell gyalogolni. A kilátópontnál nincs semmilyen védőkorlát, tényleg nagyon para onnan lenézni. Bennem volt a félsz, hogy na most nehogy megbotoljak. A gyerekeket meg visszafogtuk. Aztán vissza a kocsihoz, itt van a Keri világítótrony, ami sajnos zárva van, mellette kicsit még autózva ott van a Ionian Sunset Cafe. Itt vagy fizetsz 3 Eurót, vagy foagyasztasz valamit (pl. 3 Euróért kávét) és akkor bemehetsz. Gyönyörű innen a kilátás. Ezután mentünk a bérelt hajónkért. Hajóval elmentünk a Myzithres-hez, kristálytisztva víz, gyönyörű volt, onnan pedig a Marathonisi szigethez, ahol elvileg látni telnősöket. Sajnos mi nem találkoztunk velük, de jó volt itt is fürdeni.

------------------------------

2022: 6kor keltünk, fél8kor felértünk a hajóroncs kilátójához. Ekkor kb. 6 turista volt itt rajtunk kívül, szóval elkerültük a sorbanállást 😃 Itt a kilátópontnál van védőkorlát, így bátrabban le lehetett nézni. Előnye a korai érkezésnek, hogy nincs sor, kicsi hátárnya, hogy az öböl ilyenkor mgóég árnyékban van. Jobb oldalt, kb. 300 méterrel odébb leng egy görög zászló ahova mi eltúráztunk (a terep kicsit nehéz, de flip-flop papucsban is teljesíthető), innen is gyönyőrű a kilátás a Navaggi-öbölre. Meglepődve láttam, hogy csak mi gyalogultunk el ide, a többi turista csak a kilátópontig ment. Visszafelé menet pedig valamilyen biztonsági őr féle fütyült nekünk, hogy "kifelé". Azt olvastam, hogy az erdőtüzek miatt minden nap reggel döntik el, hogy megnyitják-e a kilátót vagy sem. Mi mivel 8 előtt odaértünk így be tudtunk menni, visszafelé azonban rajtunk kívül már nem volt más turista sajnos. Innen autóval elmentün Porto Vromi kikötőbe. Húúú ide az út csodaszép, és szintén rizikós, a lényeg, hogy ne jöjj szembe senki 😃 A kikötőben foglaltunk hajót, de most kapitánnyal, 3 órára 150 Euró volt. A Navaggio-öbölben kezdtünk. Mondta a kapitány, hogy siessünk a fotózással, fürdőzéssel, mert ha megjönnek a nagy hajók (200 emberre a fedélzeten), akkor mozdulni sem lehet a parton. Az öböl tényleg nagyon szép, fotózkodtunk, majd a kapitány átvitt minket másik partra fürdeni, ahol szinte csak mi voltunk. A kapitányunk megmutatott még sok barlangot, és partot ami belefért az időbe. A hajókázás után az Aeras taverna étteremben ebédeltünk, innen csodálatos kilátás tárul elénk a kikötőre.

Hasjós kirándulások

Én nem mennék ilyenre .. és mi nem is mentünk!
Tömegnyomor, másfél órás sorok egyszerre a többi hajót is ideszámítva ezer ember ... ahh
A partokon van mindenhol bérelhető csónak kapitánnyal! Amikor az irodák mennek kb 8- 14 ig addig ne menj oda ! Ha jót akarsz!
Mi sehol nem álltunk sorba se hajóval se szárazföldön... csak akkor kell menni mikor ők vagy nincsenek ott vagy már elmentek!
És akkor lehet fürödni fotózni stb.. (2022)