Paradise Bay - kritiika
Lényeg
A Paradise Bay Hotel elvileg négycsillagos szálloda, de a legtöbb vendég szerint inkább egy elöregedett háromcsillagos szintjét hozza. Ár-érték arányban azoknak felel meg, akik kedvező áron jutnak ide, és beérik a nagyszerű tengerre néző panorámával, mert a belső szolgáltatások és a szobák színvonala elmarad az ígért kategóriától. A szálloda legfőbb vonzereje az elhelyezkedése: a kompállomás közvetlen közelében van, így Gozo vagy Comino meglátogatásához nagyon kényelmes. Ugyanakkor a hotel maga sokak szerint elhanyagolt, a tisztaság és a karbantartás komoly hiányosságokat mutat. Aki igényesebb környezetre vágyik, annak könnyen csalódás lehet.
Hol
A szálloda Cirkewwa végében található, közvetlenül a Gozo komp mellett. Ez az elhelyezkedés nagyon praktikus kirándulásokhoz, de egyben elszigetelt is, mert a környéken szinte semmi más nincs. Éttermek, boltok és éjszakai élet csak autóval vagy busszal érhetők el, a buszmegálló viszont közvetlenül a hotel előtt van. A vendégek egy része dicséri a csendesebb környezetet, mások viszont unalmasnak és kényelmetlennek találják a környéket. A repülőtérre való eljutás hosszú időt vesz igénybe busszal, autóval is legalább egy óra. Ez a hotel inkább kirándulóbázisként ideális, mint klasszikus nyaralóhely.
A strand
A szállodának van saját kis homokos öble, de a vendégek szerint ez inkább szűk, zsúfolt és nem túl jól karbantartott. A víz tiszta és szép, de gyakran előfordulnak medúzák, amik elrontják a fürdőzési élményt. Napozóágyak és napernyők bérelhetők, de sokszor elhasználódottak és kényelmetlenek. Aki igazi strandélményt szeretne, annak inkább a közeli Mellieħa Bay ajánlott, ami busszal kb. 10 perc alatt elérhető. A panoráma szemet gyönyörködtető, de a szálloda saját partszakasza csalódást okozhat azoknak, akik széles, karbantartott tengerpartot várnak. A strand inkább csak kiegészítő lehetőség.
Milyen?
A hotel épülete nagy, de kifejezetten régi hatású, a belső terekben a kopottság mindenütt érződik. A lobbiban és a közös helyiségekben az 1980-as évek stílusa uralkodik, amit sok vendég elavultnak nevez. A medencék méretben rendben vannak, de a környezetük zsúfolt és gyakran zajos. A vendégkör vegyes: családok, párok, csoportos turisták, akik inkább átutazóban vannak. A hotel atmoszférája emiatt inkább átmeneti jellegű, mint otthonos. Többen panaszkodtak arra, hogy a tisztaság a közös terekben is hagy kívánnivalót maga után.
A szobák
A szobák tágasak és sokból nagyon szép kilátás nyílik a tengerre, ami valódi pozitívum. Ezzel szemben a bútorzat régi, a fürdőszobák állapota pedig sokszor kifejezetten rossz: penész, vízkő és törött felszerelés is előfordult a vendégek beszámolóiban. A takarítás felületes, többek szerint a szobák messze nem voltak tiszták érkezéskor sem. A légkondicionálás gyakran gyenge, vagy egyáltalán nem működött megfelelően. A hangszigetelés hiánya miatt a folyosói zaj és a szomszédok hangja is behallatszik. Ez sokak számára a legnagyobb csalódás, mert a kilátás önmagában nem ellensúlyozza a szobák rossz állapotát.
Szolgáltatások
A hotelben több medence található, köztük egy beltéri is, ami pozitívum. Ugyanakkor a bárok és az éttermek kiszolgálása sok panaszt kap: lassú, szervezetlen, és gyakran nincs elég személyzet. A wellness részleg nagyon alap, a spa szolgáltatásokat többen pénzkidobásnak nevezték. A Wi-Fi gyenge, és sokszor csak a közös terekben működik elfogadhatóan. A személyzet hozzáállása vegyes: vannak kedves és segítőkész dolgozók, de sok vendég tapasztalt közömbösséget vagy udvariatlanságot. Összességében a szolgáltatások nem hozzák azt a szintet, amit egy négycsillagos hoteltől várna az ember.
Ellátás
Az ellátás erősen megosztja a vendégeket. A reggeli kínálat egyszerű, inkább kontinentális jellegű, sokak szerint unalmas és ismétlődő. Az ebéd és a vacsora választéka bőséges lehetne, de a minősége gyakran gyenge: langyos, fűszertelen ételek és ismétlődő fogások jellemzik. A desszertek és a friss gyümölcs ritkán kaptak dicséretet, többnyire közepes minőségűek. Az italválaszték alap, és a koktélokat többen kifejezetten gyengének találták. Étkezési időben nagy a tömeg, így sorban állás és zsúfoltság gyakran előfordul. A legtöbb vendég inkább a közeli éttermekben keresett alternatívát.
2025. 8.24.
© Utikritika.hu. 2012.
Amerikai Egyesült Államok | Amszterdam | Argentína | Ausztrália | Ausztria | Bahama-szigetek | Balatonszéplak-felső | Bali | Barcelona | Berlin | Ciprus | Dominikai Köztársaság | Dubai | Egyiptom | Franciaország | Görögország | Hajóutak | Horvátország | Hongkong | India | Isztambul | Kanada | Kanári-szigetek | Kuba | Kvarner-öböl | London | Madrid | Malajzia | Maldív-szigetek | Mallorca | Mauritius | Málta | Mexikó | Nagy-Britannia | Németország | New York | Olaszország | Párizs | Portugália | Róma | Seychelle-szigetek | Sharm el-Sheik | Skócia | Spanyolország | Sri Lanka | Szingapúr | Thaiföld | Törökország | Toszkána | Tunézia | Vietnam | Zöld-foki Köztársaság