Lényeg
A Dar Khayam Hotel az Utikritika besorolása szerint a "nem igazán ajánlott hotelek" kategóriájába tartozik, ami komoly fenntartásokat jelent a szálloda színvonalával kapcsolatban. Bár 3 csillagos besorolással rendelkezik és viszonylag alacsony árakkal csábít, a valóságban sok vendég számára csalódást okoz. A szálloda legnagyobb problémái a következetlen szolgáltatás minőségében, az étkezés higiéniájában és a személyzet hozzáállásában rejlenek. Különösen problematikus időszakokban (például Ramadán alatt) még rosszabb lehet a szolgáltatás. Csak azoknak ajánlható, akik kifejezetten alacsony költségvetéssel rendelkeznek és nem igénylik a magasabb színvonalú ellátást. Családoknak és komfortot váró vendégeknek kifejezetten nem javasolt.
Hol
A szálloda Hammamet turistaövezetében, Mrezga területén található, közvetlenül a tengerparton, saját magánstranddal. Az Enfidha repülőtértől 57 km-re (kb. 35 perc), a Tunis-Carthage repülőtértől 76 km-re (kb. 47 perc) helyezkedik el. Hammamet központjától 6 km-re, Nabeul-tól 7 km-re található. A szálloda jó helyen van elhelyezve - a közelben (300 méteres sétán belül) üzletek, éttermek, angol pub, bowling és bankautomata található. A környék viszonylag élénk, könnyen megközelíthető Hammamet óvárosa és a híres piac város, Nabeul. A közeli látnivalók között szerepel az Aquapark Flipper (5 perc autóval) és a Kasbah of Hammamet (15 perc autóval).
A strand
A szálloda közvetlenül az Omar Khayam Beach-en helyezkedik el, saját magánstranddal rendelkezik. A strand homokos és széles, napágyak és napernyők ingyenesen állnak rendelkezésre. A part csak 600 méterre található a szállodától, könnyen megközelíthető. Azonban figyelembe kell venni Hammamet általános strand problémáit: a víz nem kristálytiszta, időnként algák és medúzák zavarhatják a fürdőzést. A zugárusok jelenléte szintén gondot okozhat, akik folyamatosan zaklatják a turistákat különféle árukkal. A strand maga elfogadható, de ne várjunk mediterrán szintű tisztaságot vagy prémium strand élményt.
Milyen?
A szálloda 297 légkondicionált szobával rendelkezik, amelyek közül néhány medencére, mások tengerre néz. A szálloda egy 4 hektáros területen helyezkedik el, jázmin- és narancsfa ligetekkel körülvéve, ami kellemes környezetet teremt. Három bár és két étterem szolgálja ki a vendégeket. A közösségi terek tágas, belső és külső medencék, gyerekmedence, 3 teniszpálya, fitness központ és mini klub (4-12 éveseknek) áll rendelkezésre. A vendégkör főleg családok és párok, gyakran költségvetéses utazók. A hangulat változó lehet - néha élénk és barátságos, máskor inkább feszült a szolgáltatási problémák miatt. Az általános karbantartás elfogadható, de nem kiváló.
A szobák
A szobák alapvető 3 csillagos szintet képviselnek légkondicionálással, műholdas TV-vel, közvetlen telefonnal és saját fürdőszobával. Minden szobához tartozik erkély vagy terasz, és néhány tengerre néző szoba is elérhető. A szobák tisztasága általában megfelelő, és sok vendég pozitívan nyilatkozott a szobák állapotáról. A bútorok egyszerűek, de funkcionálisak. A fürdőszobák hajszárítóval és alapvető piperecikkekkel felszereltek. Pozitívum, hogy a szobák tágas, és a naponta történő takarítás általában megbízható. Azonban előfordulhatnak karbantartási problémák, és a felszereltség alapvető szintű. A légkondicionálás működik, ami fontos a nyári hónapokban.
Szolgáltatások
A személyzet hozzáállása talán a szálloda legnagyobb problémája. Sok vendég panaszkodott a nem barátságos, lassú és segítőkészségre nem hajlandó személyzetre. A recepciós szolgáltatás különösen problematikus - hideg fogadtatás, nem segítőkész hozzáállás a poggyász szállításában. Az animációs csapat vegyes értékeléseket kap - vannak kiváló tagjak, de az általános szórakoztatás színvonala ingadozó. A medencei bár szolgáltatása rossz, az alkohol adagok minimálisak vagy nem is tartalmaznak alkoholt. A fitness központ, szauna és spa szolgáltatások elérhetők, de a minőségük változó. A 24 órás recepció és többnyelvű személyzet előny, de a tényleges szolgáltatás színvonala gyakran csalódást okoz.
Ellátás
Az étkezés minősége az egyik legproblematikusabb terület. Vendégek gyakran panaszkodtak a rossz minőségű, hideg és ismétlődő ételekre. A higiénia komoly probléma - piszkos tányérok, poharak és evőeszközök, piszkos tálalóterületek. A személyzet nem törődik az ételek megfelelő tálalásával vagy a tisztasággal. Az italautomaták gyakran nem működnek az étkezőben. Különösen problematikus időszakokban (mint a Ramadán) még rosszabb lehet a helyzet. Néhány vendég gyomor-bélrendszeri problémákról számolt be ("tunisian two step"), ami élelmiszer-biztonságért aggasztó. A választék ugyan változatos lehet, de a minőség és higiénia jelentős problémákat okoz. Az all-inclusive csomag ára alacsony, de az értéke megkérdőjelezhető a minőségi problémák miatt.
2025. 8.2.
* az e-mail címed nem jelenik meg az oldalon
© Utikritika.hu. 2012.
Amerikai Egyesült Államok | Amszterdam | Argentína | Ausztrália | Ausztria | Bahama-szigetek | Balatonszéplak-felső | Bali | Barcelona | Berlin | Ciprus | Dominikai Köztársaság | Dubai | Egyiptom | Franciaország | Görögország | Hajóutak | Horvátország | Hongkong | India | Isztambul | Kanada | Kanári-szigetek | Kuba | Kvarner-öböl | London | Madrid | Malajzia | Maldív-szigetek | Mallorca | Mauritius | Málta | Mexikó | Nagy-Britannia | Németország | New York | Olaszország | Párizs | Portugália | Róma | Seychelle-szigetek | Sharm el-Sheik | Skócia | Spanyolország | Sri Lanka | Szingapúr | Thaiföld | Törökország | Toszkána | Tunézia | Vietnam | Zöld-foki Köztársaság
Még nem érkezett hozzászólás.