Dejrba - Palm Azur*****
Lényeg
A Club Palm Azur Djerba egy négycsillagos szálloda, amely erősen vegyes véleményeket vált ki a vendégekből, az öt év alatti átminősítéstől függően. Az ár-érték arány kérdéses, különösen a Platinum kategóriás árakat figyelembe véve. Elsősorban olyan utazóknak ajánlott, akik szeretik az élénk hangulatot és az aktív animációs programokat, de elnézik a szolgáltatásbeli hiányosságokat. A legnagyobb előnye a lelkes animációs csapat, a szép kertek és a nagy medencék, míg fő hátrányai között szerepel a légkondicionálási problémák, az ételminőség romlása és a túlzsúfoltság. Azoknak való, akik kompromisszumokat hajlandók kötni a szórakozás kedvéért, de magasabb színvonalat elváróknak nem ajánlott.
Hol
A szálloda Aghir turisztikai övezetében található, körülbelül 6 kilométerre Midoun központjától és 30 kilométerre a Djerba-Zarzis nemzetközi repülőtértől. A lokáció elszigetelt, minimális infrastruktúrával a közelben - ez egyszerre előny és hátrány. A közeli attrakciók között található a Ranch Adada Djerba (3 kilométer), a Lalla Hadria Múzeum (7 kilométer) és a Djerba Explore Park (7 kilométer). Houmt Souk fővárosba körülbelül 24 kilométer, míg a Guellala fazekas városba 22 kilométer az út. A hotel shuttle szolgáltatást biztosít a golfpályához és egyes látnivalókhoz, de a legtöbb program előzetes foglalást igényel.
A strand
A hotel saját privát stranddal rendelkezik, amely közvetlenül a szálloda előtt található, mindössze néhány méteres sétára. A part homokos, de gyakori probléma a tengeri moszatok jelenléte, különösen nyáron. A víz sekély, körülbelül 30 méterig nagyobb kövek találhatók a tengerfenéken, ami megnehezíti a fürdést. A napágyak és naernyők ingyenesek, de korán reggel kell helyeket foglalni, mivel a vendégek törölközőkkel "lefoglalják" őket, majd egész nap a strandon töltik az időt. A strand tiszta és rendezett, de a szomszédos építkezési terület miatt egyes vendégek inkább a mellette lévő vadabb partszakaszt használják fürdésre.
Milyen?
A hotel esztétikailag lenyűgöző, 32 hektáros parkban helyezkedik el gyönyörű kertekkel és pálmafákkal. Három nagy medence áll rendelkezésre, az egyik csúszdával felszerelt aquapark része. Az építészeti stílu modern és vonzó, új érzetű felújítás eredménye. A vendégkör nemzetközileg vegyes, nagy arányban kelet-európai turistákkal, míg a brit vendégek kisebbségben vannak. Az animációs programok egész nap zajlanak, élénk, néha hangos hangulatot teremtve. A közös területek tágas és jól tervezettek, bár a légkondicionálás problémák miatt gyakran túl melegek. A hotel súlyos túlzsúfoltságtól szenved csúcsszezonban.
A szobák
A szobák általában tiszták és tágas kialakításúak, napi takarítással és törölköző cserével. A pozitívumok között szerepel a modern berendezés, a műholdas televízió, a minibar és a legtöbb szobában az erkély vagy terasz. A fürdőszobák megfelelő állapotban vannak hajszárítóval felszerelve. A fő probléma a légkondicionálás rendszer: a berendezés a szobakártya rendszerhez van kötve, így távozáskor ki kell kapcsolni, ami 37 fokos kánikulában elviselhetetlen. A légkondi gyakran csak napi 2-4 órát működik, 18 fokon beállítva, ami nem állítható. Egyes szobákban csótányok és hangyák is előfordulhatnak, elavult fürdőkádakkal és rossz hangszigetelésssel.
Szolgáltatások
A személyzet általában barátságos és segítőkész, különösen az animációs csapat emelendő ki. Az animátorok energikusak és professzionálisak, folyamatos programokkal és show-műsorokkal. A recepciós szolgáltatás vegyes: a pénzváltás nem 24 órás, hiába hirdetik így. Komoly nyelvtudási problémák vannak, még a recepciósoknál is. A spa és wellness szolgáltatások alapszinten elérhetők szaunával és masszázs lehetőségekkel. A teniszpályák és fitness központ megfelelő állapotban vannak. A gyerekklub jól működik 4-12 éves korig. A szálloda túlterhelt és alulstaffolt, ami lassú szolgáltatást eredményez.
Ellátás
Az all-inclusive ellátás színvonala jelentősen romlott az elmúlt években. A főétterem zsúfolt és rendszertelen, gyakran nincs elég asztal és evőeszköz. A büfé ételei gyakran fogyott állapotban vannak, különösen a hús, míg a zöldségek elkallódnak. Az ételminőség lecsökkent, sok a zsíros, rántott fogás, hasonlóan a bulgáriai RIU szállodákhoz. Legyek gyakori problémát jelentenek a salátáknál és desszerteknél. Három étterem közül gyakran csak a főétterem van nyitva, az áziai étterem nincs légkondicionálva, a tunéziai étterem túl sok kuszkuszt ad. Az italválaszték alapvető, de gyenge minőségű, a koktélok többsége külön díjas. A snack szolgáltatás minimális, nincs napi fagylalt vagy nassolni való.
2025. 8. 2.
* az e-mail címed nem jelenik meg az oldalon
© Utikritika.hu. 2012.
Amerikai Egyesült Államok | Amszterdam | Argentína | Ausztrália | Ausztria | Bahama-szigetek | Balatonszéplak-felső | Bali | Barcelona | Berlin | Ciprus | Dominikai Köztársaság | Dubai | Egyiptom | Franciaország | Görögország | Hajóutak | Horvátország | Hongkong | India | Isztambul | Kanada | Kanári-szigetek | Kuba | Kvarner-öböl | London | Madrid | Malajzia | Maldív-szigetek | Mallorca | Mauritius | Málta | Mexikó | Nagy-Britannia | Németország | New York | Olaszország | Párizs | Portugália | Róma | Seychelle-szigetek | Sharm el-Sheik | Skócia | Spanyolország | Sri Lanka | Szingapúr | Thaiföld | Törökország | Toszkána | Tunézia | Vietnam | Zöld-foki Köztársaság
Még nem érkezett hozzászólás.