Egyiptom - Hurghada - Hotel Makadi Spa*****
Lényeg:
Szép, tiszta, parádésan kinéző hotel. A szobák tiszták, világosak, tágasak, hangulatosak. Az ellátás is alapvetően megfelel a kategóriának. Egy erősebb 4 csillagos színvonalat tanácsos elképzelni, főleg amiatt, hogy a hotel nincs felújított állapotban, eléggé elhasználódott. Ha nincsenek túlzott elvárásaink, akkor a hotel megfelelhet. Pihenni, nyugodt körülmények között kikapcsolódni jól lehet, ha nem bosszankodunk feleslegesen apróságokon. Vannak luxus jellegű kényeztető gesztusok, pl. a medencénél a napozóágyakon pihenő vendégeknek gyümölcsöt kínálnak, és jéghideg kéztörölközőket a felfrissüléshez.
A nyugalomhoz erősen hozzájárul, hogy csak 18 éven felülieket fogadnak.
Jó referencia, hogy sok nyugat-európai törzsvendégük van.
Hol?
Szép a hotel elhelyezkedése a Makadi-öbölben. Egy parti sétány révén a hotel három testvérhotellel kapcsolódik össze.
A négy hotel területét falak veszik körül. Erős a rendőri és katonai védettség, ami biztonságérzetet kelt, ugyanakkor nem feszélyezi a nyaralót.
A komplexumon kívül a közvetlen közelben ajándékboltok, ékszerboltok sorakoznak, plusz gyógyszertár és pénzautomata.
A repülőtéri transzfer kb. 30 perces.
Strand:
A mesterségesen kialakított strand fövenye szemcsés homokos. A vízbe menetelkor szikladarabokon kell átvergődni, ami könnyebb és kényelmesebb, ha valamilyen fürdőszandált veszünk fel. Utána beljebb álomszép korallszirtes terepig juthatunk el, azaz lehet és érdemes sznorkelezni.
Lehet stégen keresztül is beereszkedni a vízbe.
Ami jó, hogy ez a hotel privátstrandja, azaz nem hotelvendégek elől zárva van. A közstrandokhoz képest itt sokkal kevesebb a nyomulós mozgóárus.
Milyen?
Csodaszép, gondozott, de alapos renoválás hiányában nem sok helyen láthatók szépséghibák, töredezettségek. A medence vizét gondozzák, de azért a tisztasága (a vendégeknek ,,köszönhetően” kicsit megkérdőjelezhető).
A hotel nagy területén belül van elég tér kocogáshoz is.
A vendégkörben többségben vannak a németek, osztrákok, oroszokból nincs túl sok.
Szobák:
Jó nagyok a szobák. Nagy a fürdőszoba. A vécé és a zuhanyozó külön van. Nagy az ágy, korszerű a tévékészülék. A takarítás többnyire alapos.
Szolgáltatások:
A személyzet figyelmes, előzékeny. A recepciósok igazán kedvesek. Érdemes vinni egydolláros bankjegyeket, mert az nagyon praktikus a borravalózáshoz.
Az esti szórakoztató műsorok szervezettségében előfordulnak bénázások.
Ellátás:
A hotel vendégei ehetnek két másik hotel a la carte éttermeiben. A svédasztalos étkezés helyett inkább az a la carte éttermek felelnek meg az 5 csillagos szintnek. Legalább két tucat ilyen étterem közül lehet választani! De a büféétkezés is jó, de a választék eléggé ismétlődő.
A vacsorára jó néhány vendég nem a legízlésesebb holmiban jelenik meg.
Higiéniai problémákból adódó gyomorrontások nincsenek. (A medence klóros vízéből lehetőleg ne jusson semmi a gyomrunkba.)
2017. július 6.
-----------------------------
(2019) Októberben voltunk. Szép, tiszta, CSENDES (gyerekmentes). A reggeli és az ebéd változatos, hatalmas választék, aminek 50%-a cserélődik naponta. Ebédnél sokkal kisebb a választék, viszont a SPA-s karszalaggal a környező 4 hotelbe korlátlanul lehet fogyasztani, ezért mi az ebédet használtuk arra hogy körbekostoljuk a környéket :)
Van 5 tematikus étterem, a főéttermen kívül, előre foglalás után lehet ezekben vacsorázni. A steakhouse és az Olasz nagyon ízlett.
Személyzet... nekem kicsit merev volt az előző nyaralásunkhoz képest (akkor kisebb hotelban voltunk). Jönnek-mennek, teszik a dolgukat, de ennyi. A mosoly nem mindíi jár. De hát nem is ezért megy az ember, hanem pihenni. (2019)
* az e-mail címed nem jelenik meg az oldalon
© Utikritika.hu. 2012.
Amerikai Egyesült Államok | Amszterdam | Argentína | Ausztrália | Ausztria | Bahama-szigetek | Balatonszéplak-felső | Bali | Barcelona | Berlin | Ciprus | Dominikai Köztársaság | Dubai | Egyiptom | Franciaország | Görögország | Hajóutak | Horvátország | Hongkong | India | Isztambul | Kanada | Kanári-szigetek | Kuba | Kvarner-öböl | London | Madrid | Malajzia | Maldív-szigetek | Mallorca | Mauritius | Málta | Mexikó | Nagy-Britannia | Németország | New York | Olaszország | Párizs | Portugália | Róma | Seychelle-szigetek | Sharm el-Sheik | Skócia | Spanyolország | Sri Lanka | Szingapúr | Thaiföld | Törökország | Toszkána | Tunézia | Vietnam | Zöld-foki Köztársaság
Károly, 2024. 09. 24. 00:13
Idegenvezetőt hanyagoljuk!!!!Kritikán aluli,dohos,büdös szobát kaptunk.50 $ ellenében valamivel egy jobb szobát.Mi szerencsések voltunk,ugyanis nálunk hamar "megérkezett" a meleg víz és le is folyt.Nem úgy,mint a megismerkedett honfitársainknál,akik szintén 50 $-t "fizettek a jobb szobáért".Minibár vicc kategória.Nem hűtött sőt a behelyezett üdítők felmelegedtek.Többszöri reklamáció után sem kaptunk megfelelőt.(5.próbálkozás,baksisozás után végül beleuntunk,feladtuk.)Szállodának van egy kapcsolattartó alkalmazottja Gulyás Ágnes.Mindenben nagyon segítőkész,lelkiismeretes,problémamegoldó nem utolsó sorban több nyelven beszél.Utólag is óriási köszönet GULYÁS ÁGI! Az épület komplexum nagyon szép belül viszont vannak karbantartási hiányok. Ez azt az érzést keltette nem 5*** max. hanem 3*** hotelben érkeztünk,ezért az ár-érték arány nagyon nem megfelelő!!!!!!!!! Minden reggeli és vacsora kínálat ugyanaz.Ennek megtörésére voltak az autentikus éttermek ahol az All.inclusive ellátásban szereplő ételek választéka gyenge volt!!!Casa Romana:nincs légkondi se olasz ételek.Mandari-Asian:Van klíma,étel választék gyenge,susi nincs.La Taberna Espagnol: Klíma van,ételek finomak borról nem is szólva.Mindenkinek ajánljuk!!!!Pamilla Steak: Van klímás helység be nem engednek csak a teraszon lehet fogyasztani,ezért itt már a választékot megsem néztük 40 fokban!Mind 2 medence kritikán aluli volt.Burkolat darabkák hatalmas foltokban jöttek fel.Óvatosan kellet benne menni,nehogy az azt pótló betonozás felázása fel ne sértse a talpunkat.Folyamatosan rossz volt a lift.Egy alkalommal be is szorultunk 40 fok feletti hőségben!!!Klíma a szobában brutálisan zúgott,de legalább jól hűtött!Folyamatosan meleg,hígított szeszes italokat adtak először.$ elfogadása után sikerült hideget kapnunk.Nem nevezhető kedvesnek a kiszolgálás,baksis ellenére sem....Koktélok többsége hideg,de volt köztük "hashajtós" is.Viszont a patikában szemben a bejáratnál kapható gyógyszer!Magyarok közül még hurghadai kórház "látogatók" is voltak.Többen lebetegedtek.(hasmenés...)Tenger nagyon szép,tiszta.Gyönyörű a víz alatti világ.Kedvez a búvárkodóknak,sznokelezőknek,fürdőzőknek.A parton hangulatos napágyak,napernyővel,büfével.Oázis érzés a sivatagban.Már megszoktuk minden magyar utazási iroda ellop egy napot.Az Invia rátett erre még egy éjszakát is!Ugyanis reggel 5 órára értünk a szállodába.Megfelelő szobát másodszorra 50 $ ellenében kaptunk 07 óra után.Igaz így legalább láthattuk a sivatagi napfelkeltét buszról,mely a fél úton lerobbant.Kb negyed órai várakozás után újra indultunk a sofőrnek köszönhetően.Természetesen a mi buszunk volt a legrosszabb állapotban a mellettünk sorakozó buszok között a repülőtéren.Idegenvezetőnk hosszas várakozás után(telt buszban ülve kisgyerekekkel) nagy nehezen megérkezett és eldarálta az aznapi 13.00-as találkozót a szállodában majd elillant.Érdekességképpen ROMÁNIAI utazási iroda utasai 09.07-én vacsorára megérkeztek és haza ebéd után indultak mint mi!Bár tudjuk a szerződésben leírták az INVIA késésért nem vállal felelősséget!Talán el kellene gondolkodni azon utazási időt kivenni a hirdetésből!Mivel a nyaralásunk nem 08.07-én este kezdődött,ha nem 09.08-án reggel 7 óra után és véget ért 09.14-én 14 órakor.KÖSZÖNJÜK INVIA!!!!