Vodice - Hotel Punta****
Foglaltunk szállást, nagyon kedvező képekkel hirdetik magukat a szálláskereső platformokon, senki ne essen be nekik, mert messze nincsenek a színvonalhoz, egészen a mai napig nem értem, hogy hogy lehetnek 4 csillaggal.
Penész van a fürdőszobai csempék között, szennyvízszag van a fürdőszobában, és nagyon kevés hely van a dolgok tárolására. A szoba borzasztóan kicsi, és egy 2 éves gyermekkel mentünk, rettenet volt. Sokkal nagyobb probléma az, hogy a gyermeket még a mini-teraszra sem lehetett kivinni, mert életveszélyes, valójában ki lehet esni a korlát és a fal között. Először is bejelentettük ezeket a vezetőségnek az első napon, akik azt mondták, hogy minden szobájuk ugyanolyan, és nem tehetnek semmit. Sajnálatos módon 230 €-val több pénzt utaltam át, mint a kötelező letét. Vissza akartuk kérni a pénzünket, mert nem tolerálható ez a minőség, és a terasz életveszélyes.
Sok vita és beszélgetés után azt mondták, hogy legalább annyi ideig kell ott maradnunk, amennyi az a kötelező letétnek megfelelő napot fedez, különben teljesen elveszítjük, és a felette lévő részt visszakapjuk. Több recepciós is megerősítette, hogy ez fog történni. Legalább egy e-mailt szerettünk volna erről, de elutasították elküldeni. Éjszaka: az ágyak nagyon kényelmetlenek voltak, és csak egy nagyon kicsi párnánk volt. Ételek: általában a kaja változatos és finom volt, de a csalódás az volt, hogy saját dalmát halászlékészítésük borzasztó volt. Egy vacsora során meggondolták magukat, és fél órával elhalasztották az étterem nyitását. Hatalmas tömeg gyűlt össze. Jó hangzik, hogy az italokat is szolgáltatásban adják, de az italok, mint a sör, bor és üdítők, a legalacsonyabb minőségűek voltak. A parkolás 10 €/nap, de nincsenek szabad helyek.
Tengerre néző szobát kértünk, de csak akkor volt kilátás a tengerre, ha kihajoltam a teraszra. Legalább 4 napot lefedett a foglaláskor a kötelező letét. Végigszenvedtük az egészet, és amikor kijelentkeztünk, elváltunk a recepcióssal úgy, hogy elküldjék az e-mailt délután, megerősítve, hogy visszakapjuk a pénzünk többi részét. Természetesen nem küldték el, másik szálláshelyre költöztünk, és minden nap hívtuk őket, hogy várjuk az e-mailt vagy a pénzünket. Mindig mást mondtak, de nem volt kérdés, hogy ne kapjuk vissza. Majdnem 2 hét telt el (annyit maradtunk összesen), és az utolsó néhány napban azt hazudták, hogy még e-mailre sincs szükség, várjuk meg, de azonnal visszautalják a pénzünket. Amikor elhagytuk az országot, jött a hideg zuhany. Írtunk a felső vezetőségnek, hogy még mindig nem kaptuk meg a pénzünket, és akkor is azt mondták, hogy legyünk türelemmel. Néhány nap telt el, és kaptunk egy e-mailt, amelyben azt mondták, "Nagyon sajnálják, de nem kapjuk vissza a pénzt, de maradhatunk valamelyik másik szállodájukban valamikor." Felháborító és szomorú, hogy egy olyan családot, akiknek kisgyermekük van, ilyen undorító módon lopnak meg, és az embereket butának kezelik.
Mindenkinek ajánlom, hogy kerülje ezt a hotelt. (2023)
A fenti tartalom egy angol nyelvű komment gépi fordítása.
* az e-mail címed nem jelenik meg az oldalon
© Utikritika.hu. 2012.
Amerikai Egyesült Államok | Amszterdam | Argentína | Ausztrália | Ausztria | Bahama-szigetek | Balatonszéplak-felső | Bali | Barcelona | Berlin | Ciprus | Dominikai Köztársaság | Dubai | Egyiptom | Franciaország | Görögország | Hajóutak | Horvátország | Hongkong | India | Isztambul | Kanada | Kanári-szigetek | Kuba | Kvarner-öböl | London | Madrid | Malajzia | Maldív-szigetek | Mallorca | Mauritius | Málta | Mexikó | Nagy-Britannia | Németország | New York | Olaszország | Párizs | Portugália | Róma | Seychelle-szigetek | Sharm el-Sheik | Skócia | Spanyolország | Sri Lanka | Szingapúr | Thaiföld | Törökország | Toszkána | Tunézia | Vietnam | Zöld-foki Köztársaság
Borossa Zsolt, 2023. 09. 22. 22:38
We have booked the accommodation, they advertise themselves with very favorable pictures on the accommodation search platforms, no one should fall for them, because they are not even close to the standard, to this day I still don't understand how they could get 4 stars. There is mold between the tiles in the bathroom, there is a sewer smell in the bathroom and there is very little space to store things. The room is terribly small and we went with a 2 year old child, it was terrible. It is a much bigger problem that the child could not even be taken out on the mini-terrace because it is life-threatening, you can actually fall out between the railing and the wall. We reported these to the management on the first day, who closed the matter by saying that all their rooms are the same, and they can't do anything. Unfortunately, I transferred 230€ more money than the mandatory deposit. We asked for our money back because we cannot tolerate this quality, and the balcony is life-threatening. After a lot of fighting and talking, they said that we have to stay there at least as much as the mandatory deposit covers the corresponding day or we will lose it completely, and we will get the part above that back. Several receptionists confirmed that this will happen. We would have liked at least an e-mail about this, but they refused to send it. Good. At night: the beds are very uncomfortable and there was only one very small pillow. Meals: on the whole, the food was varied and delicious, but the disappointing thing was that their own Dalmatian fish soup was made horribly. At one dinner, they had a second thought and postponed the opening by half an hour. A huge crowd gathered. It sounds good that drinks are included in the service, but the drinks available, beer, wine and soft drinks, were of the lowest quality. Parking is €10/day but they don't have any spaces. We asked for a room with a sea view, but it only had a sea view if I leaned out on the balcony. At least 4 days were covered by the mandatory deposit at the time of booking. We suffered all the way, and when we checked out, we parted ways with the receptionist so that they would send an email in the afternoon confirming that we would get the rest of our money back. Of course they didn't send it, we moved to another accommodation and called them every day to wait for the e-mail or our money. They always lied otherwise, but there was no question that we wouldn't get it back. Almost 2 weeks have passed (that's how long we went in total) and in the last few days they lied that we don't even need an e-mail, we have to wait, but they will transfer our money back right away. When we left the country, the cold shower came. We wrote to the upper management that we still haven't received our money and even then they told us to be patient. A few days passed and they sent an e-mail saying "They are very sorry, but we will not get the money back, but we can stay at one of their other hotels sometime." It is outrageous and sad that a family with small children is stolen in such a disgusting way and people are treated as stupid. I recommend everyone to avoid this hotel.